Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη - Μέρκελ: Στο επίκεντρο οι εξελίξεις με την Τουρκία
«Η κυρία Μέρκελ συνεχάρη τον πρωθυπουργό για την επιτυχία της Ελλάδας αλλά και για τον εποικοδομητικό του ρόλο στην επιτυχή έκβαση των διαπραγματεύσεων στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο». αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν το απόγευμα της Τρίτης 21 Ιουλίου ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της NAVTEX ανοιχτά του Καστελόριζου από την Τουρκία.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού, «η κυρία Μέρκελ συνεχάρη τον πρωθυπουργό για την επιτυχία της Ελλάδας αλλά και για τον εποικοδομητικό του ρόλο στην επιτυχή έκβαση των διαπραγματεύσεων στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, ενώ ο κ. Μητσοτάκης ενημέρωσε την καγκελάριο για τις τελευταίες ενέργειες της Τουρκίας».
Υπενθυμίζεται ότι η Γερμανίδα καγκελάριος είχε τηλεφωνική επικοινωνία και με τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, το βράδυ της Τρίτης, με τον οποίο συζήτησαν τις εξελίξεις στη Λιβύη και τη Συρία, διμερείς σχέσεις και ιδιαίτερα θέματα οικονομίας και τουρισμού, καθώς και τρόπους συνεργασίας μετά την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού. Στη σχετική ανακοίνωση από την τουρκική προεδρία δεν υπάρχει καμία αναφορά σχετικά με την ανατολική Μεσόγειο και τις εξελίξεις έπειτα από την έκδοση της Navtex.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



