Στο νοσοκομείο εισήχθη εκτάκτως η Φώφη Γεννηματά
Υπεβλήθη επιτυχώς σε αφαίρεση πέτρας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε εφημερεύον νοσοκομείο και συγκεκριμένα στον Ευαγγελισμό εισήχθη το πρωί η Φώφη Γεννηματά. Η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ ανέβασε πυρετό και είχε έντονους πόνους, λόγω πέτρας στα νεφρά. Η κ. Γεννηματά υπεβλήθη επιτυχώς σε αφαίρεση πέτρας και κατόπιν έλαβε εξιτήριο.
Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και το ΚΙΝΑΛ, στην οποία αναφέρει τα εξής: «Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής προσήλθε σήμερα το πρωί στο εφημερεύον νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» εμπύρετος και με συμπτώματα έντονου άλγους λόγω νεφρολιθίασης. Υποβλήθηκε επιτυχώς σε αφαίρεση λίθου και πήρε ήδη εξιτήριο».
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



