Σβίγκου για υποψηφιότητα Ηλιόπουλου: Ήρθε η ώρα να κερδίσουμε
Το πρώτο σχόλιο της εκπροσώπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για την υποψηφιότητα του Νάσου Ηλιόπουλου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Ήρθε η ώρα να κερδίσουμε» σημειώνει η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Ράνια Σβίγκου, σχολιάζοντας την υποψηφιότητα του Νάσου Ηλιόπουλου, για το δήμο Αθηναίων.
Παράλληλα τόνισε ότι ο Νάσος Ηλιόπουλος αντιπροσωπεύει, καλύτερα από τον καθένα, τον αγώνα για μία Αθήνα που οι δημότες θα χαίρονται να ζουν σε αυτή.
Σε ανάρτησή της στο Twitter, η Ρ. Σβίγκου σημειώνει: «Ο Ηλιόπουλος μπορεί να αντιπροσωπεύσει καλύτερα από τον καθένα τον αγώνα για την Αθήνα που οι δημότες της θα χαίρονται να ζουν σε αυτήν, την Αθήνα της αλληλεγγύης, του πολιτισμού, της κοινωνικής συνοχής. Αυτόν τον αγώνα θα τον δώσουμε μ' όλες μας τις δυνάμεις και ήρθε η ώρα να κερδίσουμε».
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




