Κικίλιας: Θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να αντέξει το σύστημα υγείας
O υπουργός Υγείας τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια να μην μπούμε στον χειμώνα με άσχημα υγειονομικά δεδομένα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας μίλησε στο Open και τη Φαίη Μαυραγάνη για την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλει η χώρα στη μάχη απέναντι στην έξαρση της πανδημίας του κορονοϊού.
Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ότι «λελογισμένα προσπαθούμε να ισορροπήσουμε με τα υγειονομικά δεδομένα. Όσο δυσκολεύει ο καιρός και προχωράμε προς τον χειμώνα, δυσκολεύουν οι συνθήκες» και τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια να μην μπούμε στον χειμώνα με άσχημα υγειονομικά δεδομένα.
Αναφερόμενος στην πίεση που δέχεται το σύστημα υγείας, σημείωσε ότι τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινιάζει 50 κλίνες ΜΕΘ στο Νοσοκομείο Σωτηρία. «Θα αντέχουμε όσο ο κόσμος θα συμπονά τον διπλανό του, όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε» είπε χαρακτηριστικά ενώ τόνισε ότι «θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να αντέξει το σύστημα υγείας».
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



