Λιάνα Κανέλλη: Η κυβέρνηση έχασε χρόνο με τον κορονοϊό - Επρεπε να παρθούν μέτρα το καλοκαίρι
Σκληρή κριτική για τον τρόπο που χειρίστηκε την πανδημία του κορονοϊού η κυβέρνηση άσκησε η Λιάνα Κανέλλη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Να κοιταχτούμε στον καθρέφτη. Η κυβέρνηση έχασε χρόνο με τον κορονοϊό. Εφησυχάσαμε», είναι το μήνυμα που έστειλε η βουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη, μιλώντας στο OPEN TV και τη Φαίη Μαυραγάνη, με αφορμή την πανδημία του κορονοϊού και την αύξηση των κρουσμάτων.
Μάλιστα, η κυρία Κανέλλη τόνισε: «Εστίες μαζικών μολύνσεων είναι οι χώροι εργασίας που μετακινούνται με Μέσα Μαζικής Μεταφορά, παιδιά στο σχολείο, κ.λπ. Επρεπε να πάρουν μέτρα. Μέσα στο καλοκαίρι έπρεπε να σχεδιάσουν μέτρα για σχολεία, να μην είναι τόσα παιδιά μέσα στην τάξη», ανέφερε χαρακτηριστικά η Λιάνα Κανέλλη για την πανδημία του κορονοϊού.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



