• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη ΒενεζουέλαΣοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή τηςΦωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Θα καταθέσω επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη για την ακρίβεια»
δημοφιλές τώρα: 10 ερωτήσεις βασικών γνώσεων: Μπορείς πάνω από 8/10 στο κουίζ χημείας που οι μισοί Έλληνες δεν...
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   24.11.2020 15:33
Newsroom
Newsroom

Γεραπετρίτης: Εάν είχαμε 5.000 ΜΕΘ θα είχαμε και περισσότερους νεκρούς

Η τοποθέτηση του κ. Γεραπετρίτη για τον αριθμό των ΜΕΘ προκάλεσε αντιδράσεις στα social media

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης (Intime)
Ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης (Intime)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Ποικίλα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφορές σε «λογικό άλμα» προκάλεσε μια δήλωση του Γιώργου Γεραπετρίτη, σε τηλεοπτική του συνέντευξη σήμερα, κατά την οποία ο υπουργός Επικρατείας, δήλωσε: «Εάν υποθέσουμε ότι είχαμε 5.000 ΜΕΘ αυτό θα σήμαινε ότι θα είχαμε ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό νεκρών. Διότι η θνητότητα μέσα στις ΜΕΘ είναι στο μισό». 

Αναλυτικότερα, σχολιάζοντας το ζήτημα της υποστελέχωσης του ΕΣΥ, ο κ. Γεραπετρίτης είπε τα εξής: «Προφανώς θα θέλαμε να είχαμε και δύο και τρεις και πέντε χιλιάδες ΜΕΘ. Να έχουμε όμως υπόψη, ότι οι ΜΕΘ δεν είναι η λύση, θα πρέπει πρώτα να προφυλασσόμαστε οι ίδιοι ώστε να μη χρειάζεται να προσφεύγουμε σε αυτές τις Μονάδες. Εάν υποθέσουμε ότι είχαμε 5.000 ΜΕΘ αυτό θα σήμαινε, κατά τη φυσιολογική φορά των πραγμάτων, ότι θα είχαμε ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό νεκρών. Διότι η θνητότητα μέσα στις ΜΕΘ είναι στο μισό, 45%-50%. Σκοπός δεν είναι να μεγιστοποιήσουμε εκείνους που μπαίνουν αλλά να απομειώσουμε το φαινόμενο τηρώντας τα μέτρα και έχοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνική αποστασιοποίηση». 

Περισσότερα, στο βίντεο που ακολουθεί: 

Διαβάστε ακόμη

«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία

«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα

Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της

Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Γιώργος Γεραπετρίτης
  • ΜΕΘ
  • Κορονοϊός
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr