Γεραπετρίτης: Εάν είχαμε 5.000 ΜΕΘ θα είχαμε και περισσότερους νεκρούς
Η τοποθέτηση του κ. Γεραπετρίτη για τον αριθμό των ΜΕΘ προκάλεσε αντιδράσεις στα social media🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ποικίλα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφορές σε «λογικό άλμα» προκάλεσε μια δήλωση του Γιώργου Γεραπετρίτη, σε τηλεοπτική του συνέντευξη σήμερα, κατά την οποία ο υπουργός Επικρατείας, δήλωσε: «Εάν υποθέσουμε ότι είχαμε 5.000 ΜΕΘ αυτό θα σήμαινε ότι θα είχαμε ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό νεκρών. Διότι η θνητότητα μέσα στις ΜΕΘ είναι στο μισό».
Αναλυτικότερα, σχολιάζοντας το ζήτημα της υποστελέχωσης του ΕΣΥ, ο κ. Γεραπετρίτης είπε τα εξής: «Προφανώς θα θέλαμε να είχαμε και δύο και τρεις και πέντε χιλιάδες ΜΕΘ. Να έχουμε όμως υπόψη, ότι οι ΜΕΘ δεν είναι η λύση, θα πρέπει πρώτα να προφυλασσόμαστε οι ίδιοι ώστε να μη χρειάζεται να προσφεύγουμε σε αυτές τις Μονάδες. Εάν υποθέσουμε ότι είχαμε 5.000 ΜΕΘ αυτό θα σήμαινε, κατά τη φυσιολογική φορά των πραγμάτων, ότι θα είχαμε ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό νεκρών. Διότι η θνητότητα μέσα στις ΜΕΘ είναι στο μισό, 45%-50%. Σκοπός δεν είναι να μεγιστοποιήσουμε εκείνους που μπαίνουν αλλά να απομειώσουμε το φαινόμενο τηρώντας τα μέτρα και έχοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνική αποστασιοποίηση».
Περισσότερα, στο βίντεο που ακολουθεί:
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



