Ηλεκτροκίνηση: Αυτή είναι η νέα επε?νδυση στην Ελλάδα - Ανακοινώσεις Μητσοτάκη
«Electric Cars e.GO Made in Greece» - Η νέα μεγάλη επε?νδυση στην Ελλάδα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην αποκάλυψη ότι αύριο, Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου, θα ανακοινωθεί μια πολύ σημαντική επένδυση, όπως αυτή της Microsoft και της Pfizer, στον χώρο της ηλεκτροκίνησης προχώρησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή.
Συγκεκριμένα η επένδυση θα αφορά στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα. Σύμφωνα μάλιστα με το αυριανό πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στις 13.00 θα συμμετάσχει σε τηλεδιάσκεψη με θέμα «Electric Cars e.GO Made in Greece» με αφορμή την «Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας» μεταξύ της Enterprise Greece και της εταιρείας Next.e.GΟ για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν τα βασικά σημεία της συνεργασίας.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




