Κορονοϊός: Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Σωτηρία ο Λεωνίδας Γρηγοράκος
Ο Λεωνίδας Γρηγοράκος εισήχθη το πρωί της Πέμπτης στο νοσοκομείο Σωτηρία με κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Σωτηρία νοσηλεύεται με κορονοϊό ο πρώην υφυπουργός Υγείας επί ΠΑΣΟΚ, Λεωνίδας Γρηγοράκος. Ο καθηγητής Εντατικής Θεραπείας-Πνευμονολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, πρώην Υπουργός Αναπληρωτής Εσωτερικών και πρώην Υπουργός Αναπληρωτής Υγείας, Λεωνίδας Γρηγοράκος εισήχθη το πρωί της Πέμπτης (17/12) στο «Σωτηρία», μια από τις κλινικές κορονοϊού. Οι γιατροί χαρακτηρίζουν την κατάσταση του καλή, ωστόσο έκριναν απαραίτητη την εισαγωγή και νοσηλεία του στο νοσοκομείο, φοβούμενοι τυχόν επιπλοκές που μπορεί να προκαλέσει ο ιός, όπως άλλωστε έχει συμβεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις.
Με το νοσοκομείο Σωτηρία επικοινώνησε το απόγευμα της Πέμπτης και η Φώφη Γεννηματά. «Ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση στον Λεωνίδα Γρηγοράκο», ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ, Παύλος Χρηστίδης που επιβεβαίωσε ότι ο Λεωνίδας Γρηγοράκος νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Σωτηρία. Με τη Φώφη Γεννηματά επικοινώνησε το βράδυ της Πέμπτης και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος ενημερώνεται συνεχώς για την πορεία της υγείας του Λεωνίδα Γρηγοράκου και θα ενημερώνει και το ΚΙΝΑΛ.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




