Κορονοϊός - Αυξάνεται η πίεση στις ΜΕΘ: Σύσκεψη υπό τον Μητσοτάκη
Σχεδιάζεται η περαιτέρω συνεργασία με ιδιωτικές κλινικές και νοσοκομεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πραγματοποιήθηκε υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη η τακτική σύσκεψη για την εξέλιξη της πανδημίας από τον κορονοϊό στην Ελλάδα. Πλέον, την περαιτέρω εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στη μάχη εναντίον της πανδημίας covid-19 εξετάζει το Μέγαρο Μαξίμου μετά τη ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων.
Στη διάρκεια της σύσκεψης εξετάστηκαν τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα. Συζητήθηκε, επίσης, η περαιτέρω συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα Υγείας όπου και με όποιο τρόπο κριθεί αναγκαίο από την κυβέρνηση.
Διαβάστε επίσης: Αποκριάτικα πάρτι «βόμβες» - Πρόταση για άνοιγμα καταστημάτων με self testing
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



