• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Θρίλερ στην Αττάλεια: Μυστήριο με τρεις θανάτους τουριστών - Νεκρός και 70χρονος ΈλληναςΤι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοίΜετωπική Πιερρακάκη - Ανδρουλάκη: «Στον ανταγωνισμό σας με τον Τσίπρα είστε έτοιμος να εισβάλλετε στο Νομισματοκοπείο»Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
δημοφιλές τώρα: Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   18.03.2021 13:26
Newsroom
Newsroom

Πέτσας για κορονοϊό: Δεν έχει χαθεί η μπάλα, είναι στα πόδια μας

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών, μετά το Πάσχα η κατάσταση θα είναι πολύ καλύτερη λόγω των εμβολιασμών που θα έχουν γίνει

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

(copyright: Eurokinissi)
(copyright: Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

«Δεν έχει χαθεί η μπάλα, είναι στα πόδια μας και την ορίζουμε, η κόπωση ξέρουμε ότι είναι κακός σύμβουλος», τόνισε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας αναφερόμενος στις κριτικές που ασκούνται στην κυβέρνηση αναφορικά με τη διαχείριση της πανδημίας του κορονοϊού. «Κάνω έκκληση σε όλους να τηρήσουμε τα μέτρα, όσο κουρασμένοι και εάν είναι, γιατί είναι ορατή μια καλύτερη εξέλιξη, λόγω των μαζικών εμβολιασμών. Από το Πάσχα και μετά θα είμαστε πολύ καλύτερα», πρόσθεσε.

Επίσης, αναφερόμενος στην εκκένωση του Ερυθρού Σταυρού τόνισε ότι δεν είναι ούτε παράξενο ούτε έκτακτο αλλά είναι σχέδιο που είχε εκπονηθεί από τις αρχές της πανδημίας ανάλογα με τη φάση του επιδημιολογικού φορτίου και την κατάσταση του ΕΣΥ. «Ελπίζουμε με την κορύφωση του ιικού φορτίου να μπορέσουμε να πάμε σε καλύτερη κατάσταση», είπε, και πρόσθεσε ότι οι πιέσεις στο σύστημα υγείας, όπως έχει δείξει η εμπειρία, θα συνεχιστούν έως και δύο εβδομάδες, μετά την κάμψη του φορτίου.

Απαντώντας στην ερώτηση ότι στις δημοσκοπήσεις έχει καταγράφει μείωση στην αποδοχή της κυβέρνησης σε ότι αφορά τους τους χειρισμούς της πανδημίας, ο κ. Πέτσας δήλωσε ότι η μάχη για την αντιμετώπισή της είναι μαραθώνιος και μπορεί να ήταν επιτυχής η πρώτη φάση, όμως στη συνέχεια η εξέλιξή της, έχει δημιουργήσει απώλεια εισοδημάτων, περιορισμούς στην καθημερινότητα ασυνήθιστους, είναι λογικό λοιπόν η αποδοχή να μειώνεται. «Η διακυβέρνηση της χώρας, δήλωσε, σε μια τόσο ιδιαίτερη και κρίσιμη κατάσταση είναι δύσκολη, δεν είναι βόλτα στην παιδική χαρά» κατέληξε. 

Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Δραματική κατάσταση στα νοσοκομεία - Πλησιάζει η επίταξη ιδιωτών γιατρών

Διαβάστε ακόμη

Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.

Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»

Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων

«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • μέτρα
  • πανδημία
  • Στέλιος Πέτσας
  • Κορονοϊός
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr