Κεραμέως: Από 21 Απριλίου ο εμβολιασμός εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση
Ανοίγει η πλατφόρμα των εμβολιασμών για τους εκπαιδευτικούς και δεν θα υπάρξει ηλικιακή προτεραιοποίηση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρθηκε στην ένταξη των εκπαιδευτικών στην τρέχουσα εμβολιαστική περίοδο, από τις 21 Απριλίου.
«Μετά την ένταξη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, εντάσσονται από 21/4 στην τρέχουσα εμβολιαστική περίοδο και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης. Θωρακίζουμε την εκπαιδευτική μας κοινότητα», αναφέρει η σχετική ανάρτηση.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι δεν θα υπάρξει ηλικιακή προτεραιοποίηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, οπότε από την επόμενη Τετάρτη, 21 Απριλίου, που ανοίγει η πλατφόρμα των εμβολιασμών για τους εκπαιδευτικούς, θα μπορούν όλοι να κλείσουν ραντεβού για να προγραμματίσουν πότε θα υποβληθούν σε εμβολιασμό.
Διαβάστε επίσης: Κεραμέως: Μπορεί να γίνεται μάθημα και στο προαύλιο στα σχολεία
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



