Μητσοτάκης: Το μήνυμα στους 30άρηδες - «Προστατεύουμε τους αγαπημένους μας, εμβολιαζόμαστε»
Το μήνυμα που έστειλε ο πρωθυπουργός σήμερα που άνοιξε η πλατφόρμα για να κλείσουν ραντεβού για εμβόλιο οι ηλικίες 30-39🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την είδηση ότι από σήμερα, Μεγάλη Τρίτη, μπορούν να κλείσουν ραντεβού για εμβολιασμό οι πολίτες των 30-39 ετών μοιράστηκε, με ανάρτησή του στο twitter, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός, μάλιστα, καλεί εκ νέου, με την ανάρτησή του, τους πολίτες να εμβολιαστούν, επισημαίνοντας ότι θωρακιζόμαστε και προστατεύουμε τους αγαπημένους μας.
Διαβάστε επίσης: Εμβόλιο AstraZeneca: Οσα πρέπει να γνωρίζουν οι έγκυες - Τι ισχύει για τις θρομβώσεις
Από σήμερα μπορούν να κλείσουν ραντεβού για εμβολιασμό οι συμπολίτες μας ετών 30-39!
Διαβάστε επίσης: Υπουργείο Υγείας: Εκ παραδρομής τα μηνύματα ακύρωσης εμβολιασμού – Nέα ραντεβού
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




