Φωτιά – Επικοινωνία Μητσοτάκη με δημάρχους Ιστιαίας και Μαντουδίου: «Εθνικός στόχος η αναστήλωση της Εύβοιας»
Τι ανέφερε ο δήμαρχος Ιστιαίας για την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον πρωθυπουργό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τηλεφωνική επικοινωνία με τους δημάρχους Ιστιαίας και Μαντουδίου – που δοκιμάζονται από τη μεγάλη φωτιά που καίει στη Βόρεια Εύβοια- είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τη Δευτέρα 9 Αυγούστου.
Όπως ανέφερε σε ανάρτησή του στο facebook ο δήμαρχος Ιστιαίας Γιάννης Κοντζιάς, ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε πως «η “αναστήλωση” της Βόρειας Εύβοιας θα γίνει Εθνικός στόχος». Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Κοντζιά:
«Πριν λίγα λεπτα ολοκληρώθηκε μακρά συνομιλία μου με τον πρωθυπουργό Κ.Μητσοτάκη. Εξέθεσα την κατάσταση και τα προβλήματα. Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι η «αναστήλωση» της Βόρειας Εύβοιας θα γίνει Εθνικος στόχος. Θα στηριχτούν όλοι οι κλάδοι της οικονομίας μας με κάθε μέσο και τρόπο και ότι τα χαμένα εισοδήματα θα εξασφαλισθούν. Τα πρώτα μέτρα θα ανακοινωθούν άμεσα. Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας στο μέτωπο, για να σώσουμε ότι μπορούμε. Ο μεγάλος αγώνας είναι η επόμενη μέρα. Καλή δύναμη σε όλους μας».
Φωτιά – Εύβοια: Μαζική φυγή κατοίκων και παραθεριστών
Φωτιά Εύβοια: Σοκαριστικό βίντεο – Η βιβλική καταστροφή από ψηλά
Κορονοϊός: Συναγερμός για τη διασπορά στην Κρήτη - «Θα ζήσουμε ό,τι βίωσε η Ιταλία στο πρώτο κύμα»
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



