Βασίλης Λεβέντης: Εξιτήριο μετά από 75 μέρες νοσηλείας λόγω κορονοϊού
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καλά είναι τα νέα για την υγεία του Βασίλη Λεβέντη, ο οποίος, εκτός απροόπτου, σήμερα Πέμπτη αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» στο οποίο παρέμεινε για νοσηλεία 2,5 μήνες μετά τη διάγνωσή του με κορονοϊό.
Η κατάστασή της υγείας του
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV, ο Βασίλης Λεβέντης έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο για τη ζωή του, ωστόσο είναι φανερά καταβεβλημένος έχοντας χάσει περισσότερα από 20 κιλά ενώ παρουσιάζει και κάποιο πρόβλημα στην ομιλία καθώς είχε υποβληθεί σε τραχειοστομία.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο Βασίλης Λεβέντης υποβάλλεται ήδη σε φυσικοθεραπείες ενώ μετά το εξιτήριό του αναμένεται να μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης με τον ίδιο να είναι, πάντως, ευδιάθετος μετά τη μεγάλη περιπέτεια με τον κορονοϊό.
Υπενθυμίζεται ότι ο Βασιλης Λεβέντης μπήκε στην Εντατική στις 25 Σεπτεμβρίου αφού νόσησε με κορονοϊό με τη σύζυγό του να εξηγεί ότι δεν είχε κάνει το εμβόλιο κορονοϊού γιατί «είχε ανεβασμένη κρεατινίνη, ανεπάρκεια νεφρών που του έλεγαν οι νεφρολόγοι ότι πρέπει να κάνει αιμοκάθαρση, έσπαγαν αγγειάκια στα χέρια του και φοβόταν τις θρομβώσεις και ο φόβος τον έκανε να καθυστερεί να κάνει το εμβόλιο. Για θέματα υγείας».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




