Επικοινωνία Μητσοτάκη – Σολτς: Ανατολική Μεσόγειος, Ουκρανία και διμερείς σχέσεις επί τάπητος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον νέο καγκελάριο της Γερμανίας Όλαφ Σολτς. Ο Πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Σολτς για την ανάληψη των καθηκόντων του και εξέφρασε τη βούληση της ελληνικής πλευράς για την ενίσχυση των διμερών σχέσεων.
Σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου, οι δύο ηγέτες αντάλλαξαν απόψεις για τις εξελίξεις στην Ουκρανία τονίζοντας την ανάγκη διατήρησης της ευρωπαϊκής ενότητας, των ανοικτών διαύλων με τη Ρωσία και του σεβασμού της εδαφικής ακεραιότητας της Ουκρανίας, καθώς μια επιθετική κίνηση θα επέφερε σοβαρές συνέπειες.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημέρωσε τον κ. Σολτς για τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο. Συζήτησαν ακόμη για τις εξελίξεις στα Δυτικά Βαλκάνια. Ο Πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι υπάρχει θετική δυναμική για την ενίσχυση των διμερών οικονομικών σχέσεων και για γερμανικές επενδύσεις στην Ελλάδα.
Οι κ.κ. Μητσοτάκης και Σολτς συμφώνησαν να συναντηθούν το συντομότερο δυνατόν.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



