ΚΚΕ: Πώς σχολιάζει τη μεταστάθμευση ελικοπτέρων Apache από την Ελλάδα στην Πολωνία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπροστά στον κίνδυνο κλιμάκωσης της σύγκρουσης στην Ουκρανία ανάμεσα σε ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ και Ρωσία, το κρίσιμο ζήτημα για τον ελληνικό λαό είναι η απεμπλοκή της χώρας μας απ’ αυτούς τους επικίνδυνους σχεδιασμούς, στους οποίους συμμετέχει με ευθύνη της κυβέρνησης και τη σύμφωνη γνώμη των άλλων κομμάτων, σχολίασε το ΚΚΕ.
Όπως αναφέρεται σε σχόλιο του Γραφείου Τύπου για την αποστολή αμερικανικών μαχητικών από την Ελλάδα στην Ανατολική Ευρώπη:
«Τελευταία απόδειξη αυτής της εμπλοκής, το γεγονός ότι ελικόπτερα Apache, που βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη βάση ελικοπτέρων στο Στεφανοβίκειο, πρόκειται να μετασταθμεύσουν στην Πολωνία, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των αμερικάνικων δυνάμεων στην Ανατολική Ευρώπη.
Επιβεβαιώνεται ξανά ότι με την ελληνοαμερικανική συμφωνία για τις βάσεις, που δρομολόγησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και μονιμοποιεί τώρα η κυβέρνηση της ΝΔ, η χώρα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη στρατιωτική αμερικανική βάση και σε κέντρο προώθησης στρατιωτικών δυνάμεων, με μεγάλους κινδύνους για τον ελληνικό λαό.
Εδώ και τώρα να κλείσουν οι βάσεις των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ! Κανένα ελληνικό στρατιωτικό σώμα να μη σταλεί στην Ουκρανία, σε χώρες που συνορεύουν με αυτήν ή σε άλλες ιμπεριαλιστικές αποστολές!».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




