Ξανά με κορονοϊό ο Γιώργος Γεωργαντάς - Το μήνυμά του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε για δεύτερη φορά ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Γεωργαντάς, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος στην προσωπική του σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
«Σήμερα διαγνώστηκα θετικός στην COVID-19, μετά από τον καθιερωμένο προληπτικό έλεγχο. Χάρη στον εμβολιασμό, έχω ήπια έως καθόλου συμπτώματα. Τις επόμενες ημέρες θα ασκώ τα καθήκοντά μου, από το σπίτι» αναφέρει στη ανάρτησή του ο κ. Γεωργαντάς και προσθέτει: «Να προσέχετε και όσοι δεν έχετε ακόμη ολοκληρώσει τον εμβολιασμό σας, σας προτρέπω να το κάνετε σύντομα».
Πρόγνωση Μαρουσάκη: Η «Ψυχρή Λίμνη» φέρνει βροχές, καταιγίδες αλλά και αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς
Άγρια συμπλοκή κατά τη διάρκεια πάρτι στην «Ερωτοσπηλιά»: Τραυματίστηκαν 2 νεαροί
To Squid Game γίνεται ριάλιτι στο Netflix - Και το έπαθλο... ζαλίζει - Οι προϋποθέσεις συμμετοχής
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



