Θεσσαλονίκη: Ο Κώστας Καραμανλής στον «εγκέφαλο» του Μετρό - Εικόνες από την επίσκεψη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Ως στολίδι για την πόλη της Θεσσαλονίκης αλλά και για ολόκληρη τη χώρα χαρακτήρισε το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) του μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και τους σταθμούς του υπόγειου σιδηρόδρομου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής. Ο υπουργός βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και ξεναγήθηκε από στελέχη της «Αττικό Μετρό» και εκπροσώπους των αναδόχων εργολάβων στον "εγκέφαλο' του έργου, στο αμαξοστάσιο και στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του.
Ο υπουργός τόνισε ότι βρισκόμαστε στην τελική φάση κατασκευής του έργου, κάτι που, όπως είπε, το βλέπουν και οι πιο δύσπιστοι και σημείωσε ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, το οποίο τέθηκε από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του στο συγκεκριμένο υπουργείο.
«Νιώθω πολύ μεγάλη χαρά που βρίσκομαι στα καινούργια γραφεία της "Αττικό Μετρό" στη Θεσσαλονίκη και στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του μετρό. Το πολύ σημαντικό αυτό έργο, το οποίο είχε καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο, αφού έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν ολοκληρωνόταν ποτέ, βρίσκεται πλέον στην τελική του φάση. Θα αλλάξει πραγματικά την πόλη της Θεσσαλονίκης αλλά και στην καθημερινότητα των πολιτών.. Από την πρώτη μέρα θέσαμε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και οι πιο δύσπιστοι βλέπουν ότι τηρούνται και το έργο ολοκληρώνεται. Το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του μετρό είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη. Θα είναι ένα στολίδι το κέντρο ελέγχου και οι σταθμοί του μετρό για τη Θεσσαλονίκη αλλά και για ολόκληρη τη χώρα», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.
Σημειώνεται ότι είναι προγραμματισμένο να τεθεί σε λειτουργία το μέτρο της Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023.
Ο «εγκέφαλος» του μετρό Θεσσαλονίκης
Σε έκταση 1200 τετραγωνικών μέτρων εκτείνεται το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, στην περιοχή της Πυλαίας. Όπως ειπώθηκε από τα στελέχη της «Αττικό Μετρό», τα συστήματα ασφαλείας του μετρό θα είναι υπερσύγχρονα, μια και οι συρμοί δε θα έχουν οδηγό. Τα τρένα θα ξεκινούν το πρωί από το αμαξοστάσιο και η πορεία τους θα ελέγχεται από το ΚΕΛ.
Στον ίδιο χώρο βρίσκεται και ο χώρος σταβλισμού των συρμών. Ήδη υπάρχουν 18 συρμοί και κατά πάσα πιθανότητα θα φτάσουν κι άλλοι το επόμενο διάστημα, προκειμένου να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να εκτελούνται κάθε 1,5-2 λεπτά.Τα δοκιμαστικά δρομολόγια ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2021.
- Διπλωματικές πηγές για Τουρκία: Οι θέσεις της ξεπερνούν τα όρια της λογικής και κινούνται στα όρια της επιστημονικής φαντασίας
- Ενεργειακή κρίση: Θερμοστάτης στο Δημόσιο - Ποινές και νέα μέτρα για την εξοικονόμηση ρεύματος
- Πούτιν εναντίον Δύσης: Αδύνατον να απομονωθεί η Ρωσία - Προειδοποιεί για ανθρωπιστική καταστροφή
- Καλάβρυτα: Τουρίστες ακολούθησαν τις οδηγίες του GPS και βρέθηκαν σε... γκρεμό - Το τροχόσπιτό τους «κρεμόταν» σε χαράδρα
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr