Μήνυμα για το Πάσχα έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και προκοπή

«Καλή Ανάσταση! Χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και προκοπή σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες, σε όλο τον κόσμο!», εύχεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε μήνυμά του στα social media.
Ο πρωθυπουργός βρίσκεται στην Τήνο με την οικογένειά του, για να περάσει τις ημέρες του Πάσχα. Το πρωί παρακολούθησε και την πρώτη Ανάσταση.
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




