Γεραπετρίτης: Τόνισε σε τηλεδιάσκεψη την πολυεπίπεδη αρωγή της Ελλάδας στην Ουκρανία
Συμμετοχή του υπ. Εξωτερικών σε τηλεδιάσκεψη για την Ουκρανία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, συμμετείχε, από κοινού με τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Ιωάννη Κεφαλογιάννη, σε τηλεδιάσκεψη για την Ουκρανία, κατόπιν πρόσκλησης των Γάλλων υπουργών Εξωτερικών και Ενόπλων Δυνάμεων.
Η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια της Διάσκεψης για την Ουκρανία, που οργάνωσε, την περασμένη εβδομάδα, στο Παρίσι, ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν.
Τι ανέφερε ο υπουργός
Κατά την παρέμβασή του, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Εξωτερικών ανέδειξε την πολυεπίπεδη αρωγή της Ελλάδας προς την Ουκρανία, ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για το επεισόδιο της ρωσικής πυραυλικής επίθεσης στην Οδησσό κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Έλληνα πρωθυπουργού και υπογράμμισε την ανάγκη ενίσχυσης του συντονισμού και της συνεργασίας για την στήριξη της Ουκρανίας.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




