Χαρδαλιάς: Πλήρης ψηφιοποίηση της Διεύθυνσης Μεταφορών – Βάζουμε τέλος στα «φακελάκια»
Οι σχετικές πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια της σημερινής απόφασης του κ. Χαρδαλιά για εξυγίανση των υπηρεσιών Μεταφορών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Στην πλήρη πάταξη του φαινομένου της διαφθοράς που καταγραφόταν επί χρόνια στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, αναμένεται να οδηγήσει η χρήση των σχετικών υπηρεσιών από τους πολίτες μόνο ψηφιακά, όπως ανακοινώθηκε από τον περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνο Κυρανάκη και την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου.
Οι σχετικές πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια της σημερινής απόφασης του κ. Χαρδαλιά για εξυγίανση των υπηρεσιών Μεταφορών της Περιφέρειας, καθώς μετακινούνται άμεσα 50 εργαζόμενοι της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών, εκ των οποίων και οι 7 διευθυντές και 20 τμηματάρχες, καθώς και όσοι βαρύνονται με ποινικά ή πειθαρχικά παραπτώματα
«Βάζουμε τέλος στις αδιαφανείς διαδικασίες και τα "φακελάκια". Εντός του Ιουνίου οι διαδικασίες για την έκδοση αντιγράφων αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας, καθώς και για την άρση παρακράτησης, θα διεκπεραιώνονται μονάχα ψηφιακά, ενώ το προσεχές διάστημα το ίδιο θα συμβαίνει με τις μεταβιβάσεις οχημάτων, καθώς επίσης και με τις ανανεώσεις αδειών οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών ιατρικών αρχείων. Παράλληλα, επεκτείνουμε την ψηφιοποίηση των διαδικασιών για την απόκτησης άδειας οδήγησης σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής, καθώς το επόμενο διάστημα τα ραντεβού -τόσο για τη θεωρητική, όσο και την πρακτική εξέταση- θα κλείνονται από τους υποψήφιους οδηγούς αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Χαρδαλιάς, παρουσιάζοντας τις νέες σχετικές υπηρεσίες.
Επίσης, τον Ιούνιο θα τεθεί σε λειτουργία η αρχική χορήγηση άδειας οδήγησης, ενώ άμεσα θα ενεργοποιηθούν επιπρόσθετες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα θεωρητικών εξετάσεων, η επέκταση ισχύουσας άδειας οδήγησης, η προσωρινή ηλεκτρονική ακινησία φορτηγού ή λεωφορείου ΙΧ, η μεταβίβαση επαγγελματικών οχημάτων και η ένταξη διαδικασιών στο δίκτυο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Ακόμη, δρομολογείται η υποχρεωτική κατ' οίκον παράδοση των διπλωμάτων, των αδειών οδήγησης και των ΙΧ πινακίδων προς τους ενδιαφερόμενους, μέσω courier, τα έξοδα των οποίων θα καλύπτονται από την ίδια την Περιφέρεια Αττικής.
«Βελτιώνουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη, μηδενίζοντας σχεδόν την ταλαιπωρία του. Εξοικονομούμε πόρους και εργατοώρες από τις αρμόδιες υπηρεσίες μας. Και το κυριότερο, διασφαλίζουμε μέχρι κεραίας, τη νομιμότητα σε κάθε υπηρεσία που παρέχεται από τη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας» πρόσθεσε ο περιφερειάρχης, καταλήγοντας: «Οι νέες τεχνολογίες μάς δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε αυτό που οφείλουμε στους πολίτες: υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, εύκολα, αξιόπιστα, αποτελεσματικά, επιτελικά, με τη μέγιστη ταχύτητα και με απόλυτη διαύγεια. Συνεχίζοντας την άψογη συνεργασία μας με το αρμόδιο υπουργείο και με οδηγό το πολύτιμο εργαλείο του gov.gr, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ολοένα πιο ποιοτικές, πιο καινοτόμες υπηρεσίες στον πολίτη».
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr