Η παράταξη «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον» έτρεξε στον Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» (pics)
Στέλνοντας το μήνυμα ότι η άθληση είναι υγεία, περισσότεροι από 25 υποψήφιοι δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι κάθε ηλικίας της παράταξης «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον», με επικεφαλής τον Γιώργο Ορφανό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στέλνοντας το μήνυμα ότι η άθληση είναι υγεία, περισσότεροι από 25 υποψήφιοι δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι κάθε ηλικίας της παράταξης «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον», με επικεφαλής τον Γιώργο Ορφανό, έλαβαν μέρος στη διαδρομή των 5.000 μέτρων στο πλαίσιο του 14ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος».
Με κέφι και διάθεση και φορώντας τα πορτοκαλί μπλουζάκια του συνδυασμού, οι υποψήφιοι πήραν θέση στη γραμμή αφετηρίας στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης. Διέσχισαν τη διαδρομή στους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, αποσπώντας το χειροκρότημα χιλιάδων θεατών, οι οποίοι ενίσχυαν την προσπάθεια των συμμετεχόντων. Μάλιστα, όλοι οι δρομείς της παράταξης τερμάτισαν σε πολύ καλούς χρόνους.



Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



