Συνάντηση στελεχών της ΝΔ με τον Αμερικανό πρέσβη Πάιατ
Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία του κ. Πάιατ και είχε ως αντικείμενο μια ευρεία ενημέρωση, αλλά και ανταλλαγή απόψεων επί της στρατηγικής σχέσης Ελλάδας - ΗΠΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι αντιπρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης και Άδωνις Γεωργιάδης και οι Τομεάρχες Εξωτερικών κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, Πολιτισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, Υγείας κ. Βασίλης Οικονόμου και Ενέργειας κ. Κώστας Σκρέκας συναντήθηκαν σήμερα με τον Πρέσβη των ΗΠΑ κ. Τζέφρυ Πάιατ.
Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία του κ. Πάιατ και είχε ως αντικείμενο μια ευρεία ενημέρωση, αλλά και ανταλλαγή απόψεων επί της στρατηγικής σχέσης Ελλάδας - ΗΠΑ και των προοπτικών της.
Συζητήθηκαν θέματα διμερών σχέσεων με έμφαση στην οικονομία, τις επενδύσεις την εξωτερική πολιτική, την ενέργεια, τον πολιτισμό, και τη συνεργασία στον τομέα της υγείας.
Από πλευράς ΝΔ τονίστηκε η σημασία που δίνει τόσο ως αντιπολίτευση σήμερα, όσο και ως κυβέρνηση αύριο στη διεύρυνση και εμβάθυνση της στρατηγικής σχέσης Ελλάδας-Ηνωμένων Πολιτειών.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




