Μητσοτάκης σε Φιντάν: Ελπίζω να έχεις παραγωγική συνάντηση με τον Γεραπετρίτη – Τι λένε πηγές του Μαξίμου
Πώς σχολιάζουν από το Μαξίμου τον καφέ Μητσοτάκη, Χριστοδουλίδη, Ερντογάν στη Βουδαπέστη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Είναι σημαντικό πως οι ηγέτες της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Κύπρου μπορούν να κάτσουν μαζί και να έχουν μία συζήτηση, κι ότι η βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων προφανώς βοηθά σε αυτή την κατεύθυνση», τονίζουν πηγές του Μεγάρου Μαξίμου για τον καφέ, που ήπιαν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με τον πρόεδρο της Κύπρου Νίκο Χριστοδουλίδη, τον Τούρκο Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τον Πρωθυπουργό της Αλβανίας Έντι Ράμα.
Η άτυπη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Βουδαπέστη λίγο πριν την έναρξη των εργασιών της συνόδου της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κοινότητας. Όπως σημειώνουν ο Πρωθυπουργός είπε στον Χακάν Φιντάν, που επισκέπτεται αύριο τη χώρας μας, ότι ελπίζει να έχει μία παραγωγική συνάντηση με τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη.
Ο Πρωθυπουργός είχε τετ α τετ, επίσης, με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ στο οποίο αντάλλαξαν απόψεις για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής οικονομίας και τις εκλογές στις ΗΠΑ.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




