Κεραμέως: Έχουμε χαμηλότερη ανεργία από τη Σουηδία, την Εσθονία, τη Φινλανδία και την Ισπανία
Όπως επισημαίνει, είναι η χαμηλότερη ανεργία των τελευταίων 17 ετών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τη χαμηλότερη ανεργία από τη Σουηδία, την Εσθονία, τη Φινλανδία και την Ισπανία έχει η Ελλάδα, όπως αναφέρει η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, με αφορμή τη νέα μείωση της ανεργίας στο 8,3% τον Απρίλιο του 2025.
Συγκεκριμένα, η κ. Κεραμέως τονίζει, σε ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, τη νέα πολύ σημαντική μείωση της ανεργίας από 10,8% τον Απρίλιο του 2024 σε 8,3% τον Απρίλιο του 2025, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
Όπως επισημαίνει, είναι η χαμηλότερη ανεργία των τελευταίων 17 ετών και η χώρα μας, πλέον, έχει χαμηλότερη ανεργία από τη Σουηδία, την Εσθονία, τη Φινλανδία και την Ισπανία.
«Οι προσπάθειες όλων μας έχουν αποτέλεσμα. Συνεχίζουμε δυναμικά με πολιτικές τόνωσης της απασχόλησης, μείωσης της ανεργίας και επαναπατρισμού Ελλήνων από το εξωτερικό. Επόμενη πρωτοβουλία μας αύριο, Σάββατο: "Ημέρα Καριέρας" στη Στουτγκάρδη, με πάνω από 1.000 προσφερόμενες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα», υπογραμμίζει η υπουργός Εργασίας.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




