Αυγενάκης: Η Νέα Δημοκρατία είναι με τους πολλούς και όχι με τους Πολάκηδες
«Θα εξηγήσουμε στους πολίτες ποια είναι τα πραγματικά διλήμματα της επόμενης εκλογικής κάλπης», τόνισε ο βουλευτής της ΝΔ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Η Νέα Δημοκρατία είναι με τους πολλούς και όχι με τους Πολάκηδες», δήλωσε ο Γραμματέας ΠΕ και Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, Λευτέρης Αυγενάκης, στον ραδιοφωνικό σταθμό Politica 89.8 του Ηρακλείου και τον δημοσιογράφο Νίκο Παπαδάκη.
«Μπροστά στις ύβρεις που εξαπέλυσε ο κ. Πολάκης εναντίον του κ. Κυμπουρόπουλου και γενικότερα των ατόμων με αναπηρία, η Νέα Δημοκρατία δεν είχε άλλη επιλογή από το να καταθέσει πρόταση μομφής εναντίον του», τόνισε ο ίδιος και συμπλήρωσε: «Από σήμερα θα μιλήσουμε στη Βουλή για όλα και θα εξηγήσουμε στους πολίτες ποια είναι τα πραγματικά διλήμματα της επόμενης εκλογικής κάλπης. Μέσα από αυτή τη συζήτηση θα φανεί ποιος είναι με τους πολλούς και ποιος είναι με τους Πολάκηδες».
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



