Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη με ΥΠΕΞ Αιγύπτου - Στην Αθήνα ο Αμπντελάτι, στις 6 Αυγούστου
Τι συζήτησαν οι δύο υπουργοί Εξωτερικών
Οι υπουργοί Εξωτερικών της Ελλάδαςκαι της Αιγύπτου, Γιώργος Γεραπετρίτης και Μπαντρ Αμπντελάτι, αντίστοιχα, είχαν απόψε τηλεφωνική επικοινωνία, ενόψει της επικείμενης συνάντησής τους στην Αθήνα στις 6 Αυγούστου.
Οι δύο υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν μεταξύ άλλων για την ημερήσια διάταξη της επικείμενης συνάντησής τους καθώς επίσης και διάφορα περιφερειακά θέματα, την κατάσταση στη Γάζα και τη Μέση Ανατολή, τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο, συμπεριλαμβανομένης της Λιβύης, και το ζήτημα της Μονής της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά.
📞 🇬🇷 FM George Gerapetritis spoke today with 🇪🇬 FM Badr Abdelatty as part of their regular contacts. pic.twitter.com/fkPvUTN4w9
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



