Αλεξανδρούπολη: «Θερμή» υποδοχή Γεωργιάδη από οργισμένο πλήθος εργαζομένων του ΠΓΝΑ
«Αυτός δεν είναι υπουργός Υγείας, είναι εμπορίου και κερδοσκοπίας», ήταν ένα από τα συνθήματα που φώναξαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι εργαζόμενοι του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στην Αλεξανδρούπολη (ΠΓΝΑ) υποδέχτηκαν με αποδοκιμασίες τον Άδωνι Γεωργιάδη.
Παρά τα αυστηρά μέτρα ασφαλείας που είχαν ληφθεί, το προσωπικό περίμενε τον υπουργό Υγείας στην είσοδο του νοσοκομείου και διαμαρτυρήθηκε για τις ελλείψεις στο ΠΓΝΑ, καθώς και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους.
«Αυτός δεν είναι υπουργός Υγείας, είναι εμπορίου και κερδοσκοπίας», ήταν ένα από τα συνθήματα που φώναξαν οι συγκεντρωμένοι γιατροί και νοσηλευτές.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας Θράκης (ΕΙΝΟΚΥΘ) έθεσε διάφορα ζητήματα στον Άδωνι Γεωργιάδη, παραδίδοντάς του και στοιχεία για τον αριθμό των εργαζομένων.
Διαβάστε ακόμη
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



