• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητοΦονικοί σεισμοί στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Μάχη με τον χρόνο για τους εγκλωβισμένους κάτω από τα ερείπιαΣυνελήφθη αξιωματικός της ΕΛΑΣ μετά από καταγγελία για ξυλοδαρμό κρατουμένου σε αστυνομικό τμήμα
δημοφιλές τώρα: Διακοπές με 15€ τη βραδιά: Το ελληνικό νησάκι χωρίς αμάξια που αρνείται πεισματικά να παραδοθεί στον...
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   06.09.2025 16:41 
Newsroom
Newsroom

Δούκας: Θέλουμε ένα κομμάτι από το υπερπλεόνασμα να γυρίσει στους δήμους – Τι είπε για τη Β. Όλγας

Όσα είπε ο δήμαρχος Αθηναίων για τα τραπεζοκαθίσματα, τη Βασιλίσσης Όλγας, την κόντρα με την κυβέρνηση και τα οικονομικά των Δήμων

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Ο Χάρης Δούκας - Video capture
Ο Χάρης Δούκας - Video capture
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Να επιστραφεί στους δήμους ένα κομμάτι από το «υπερπλεόνασμα των 8 δισ. ευρώ», ζήτησε από την κυβέρνηση ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, μιλώντας στην «Η» στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πολιτική | 06.09.2025 15:34 
Τσιάρας στην «Η»: Είναι ιστορική ευθύνη αυτής της κυβέρνησης να δώσει λύση στο θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ
Πολιτική | 06.09.2025 15:38 
Μπελέρης στην «Η»: Απαιτούνται άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση του δημογραφικού

Σχολιάζοντας την παρουσία του πρωθυπουργού στη Διεθνή Έκθεση και τις αναμενόμενες εξαγγελίες του το βράδυ στο «Βελλίδειο», ο κ. Δούκας σημείωσε: «Εμείς θέλουμε ένα κομμάτι από το υπερπλεόνασμα των 8 δισ. ευρώ να γυρίσει πίσω στους δήμους. Είναι ένας τρόπος να είναι αποτελεσματική η κοινωνική πολιτική, διότι αντιμετωπίζουμε μεγάλο πρόβλημα. Και αυτός είναι ο λόγος που είμαι σήμερα στη ΔΕΘ, γιατί μετά από πολλά χρόνια, πάρα πολλοί δήμαρχοι πέρα από χρώματα και κόμματα, θα διαδηλώσουμε μαζί με κοινωνικούς φορείς, με πολίτες, με απλό κόσμο, γιατί θεωρούμε πως χρειαζόμαστε περισσότερους πόρους για να βελτιώσουμε τη ζωή των πολιτών. Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά και ακρίβεια είναι μεγάλη».

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

Διαβάστε ακόμη

Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία

Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ

Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»

Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Βασιλίσσης Ολγας
  • ΔΕΘ 2025
  • ειδήσεις τώρα
  • δήμος Αθηναίων
  • ΔΕΘ
  • Χάρης Δούκας
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr