Ζελένσκι: Έρχεται στην Αθήνα τον Νοέμβριο - Θα συναντηθεί με Μητσοτάκη
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης των ελληνοουκρανικών σχέσεων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι αναμένεται να επισκεφθεί την Ελλάδα μέσα στο επόμενο διάστημα, σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Εξωτερικών.
Η ακριβής ημερομηνία και το πρόγραμμα της επίσκεψης θα οριστικοποιηθούν τις επόμενες ημέρες, ωστόσο βέβαιο είναι ότι θα περιλαμβάνει συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και συζητήσεις για θέματα ασφάλειας, άμυνας και ανθρωπιστικής στήριξης.
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης των ελληνοουκρανικών σχέσεων και της διπλωματικής κινητικότητας που αναπτύσσει η ουκρανική πλευρά εν μέσω του συνεχιζόμενου πολέμου.
Η τελευταία συνάντηση του Ουκρανού προέδρου με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2024 στην Οδησσό, κατά την επίσκεψη του Έλληνα ηγέτη στην ουκρανική πόλη. Σημειώνεται ότι κατά την προηγούμενη συνάντηση είχε σημειωθεί ρωσική πυραυλική επίθεση, γεγονός που είχε επισκιάσει την επίσκεψη.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




