Τηλεφωνική συνομιλία Γεραπετρίτη-Ρούμπιο: Σχέσεις Ελλάδα-ΗΠΑ, Μέση Ανατολή και Στρατηγικός Διάλογος στο επίκεντρο
Όσα συζήτησαν οι δύο υπουργοί Εξωτερικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τηλεφωνική συνομιλία με τον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, είχε νωρίτερα σήμερα (30/1) ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.
Σύμφωνα με ανάρτηση του ίδιου του ΥΠΕΞ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίκεντρο της συνομιλίας ήταν η εξαιρετική κατάσταση των σχέσεων Ελλάδας-ΗΠΑ καθώς και οι προετοιμασίες για τον 6ο γύρο του Στρατηγικού Διαλόγου στην Αθήνα.
Παράλληλα, συζητήθηκαν διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης στη Γάζα. Ο Γιώργος Γεραπετρίτης επιβεβαίωσε τη δέσμευση της Ελλάδας να προάγει ενεργά την ειρήνη και τη σταθερότητα στην Ανατολική Μεσόγειο.
FM George Gerapetritis had a phone conversation with U.S. Secretary of State @StateDept Marco Rubio @SecRubio.
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) January 30, 2026
Discussion focused on the excellent state of #Greece–U.S. relations and preparations for the 6th round of the Strategic Dialogue in Athens. pic.twitter.com/KcRKirXghs
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




