Πατούλης: Να συνεργαστούμε για την αναβάθμιση του περιβάλλοντος
«Η ανακύκλωση και η ορθή διαχείριση των απορριμμάτων θα έπρεπε διαχρονικά να είναι ψηλά στην ατζέντα των αρμοδίων φορέων», τονίζει ο κ. Πατούλης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Τοπική Αυτοδιοίκηση και Κεντρική Διοίκηση οφείλουμε να συνεργαστούμε, προκειμένου να επιτευχθεί η περιβαλλοντική αναβάθμιση», τονίζει σε μήνυμά του, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, δήμαρχος Αμαρουσίου και νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.
Σύμφωνα, όμως, με τον ίδιο «αυτό για να συμβεί θα πρέπει να υλοποιηθούν έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας τόσο για το περιβάλλον όσο και για το ενεργειακό ισοζύγιο». Ο κ. Πατούλης υπενθυμίζει ότι η «ΚΕΔΕ έχουμε αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και έχουμε αποδείξει έμπρακτα, με αποφάσεις που έχουμε λάβει μέσω θεματικών συνεδρίων και με νομοθετικές προτάσεις που έχουμε καταθέσει ότι η αυτοδιοίκηση μπορεί και οφείλει να έχει λόγο και ρόλο στις δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος».
Ακόμη επισημαίνει ότι «η ανακύκλωση και η ορθή διαχείριση των απορριμμάτων θα έπρεπε διαχρονικά να είναι ψηλά στην ατζέντα των αρμοδίων φορέων. Δυστυχώς, όμως, δεν το είδαμε να συμβαίνει στην πράξη τα προηγούμενα χρόνια».
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




