Το πρώτο υπουργικό ραντεβού Γεωργιάδη για την επένδυση στο Ελληνικό
Συμβολικό αλλά και ουσιαστικό ρόλο είχε το πρώτο ραντεβού του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development, Οδυσσέα Αθανασίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συμβολικό αλλά και ουσιαστικό ρόλο είχε το πρώτο ραντεβού του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη. Το πρώτο ραντεβού του κ. Γεωργιάδη ως υπουργού Επενδύσεων και Ανάττυξης, προγραμματίστηκε και πραγματοποιήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development, Οδυσσέα Αθανασίου.
Όπως αναφέρει ο υπουργός σε ανάρτησή του στο Twitter, «η πρώτη μου συνάντηση στο υπουργείο μου ήταν με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development κ. Οδυσσέα Αθανασίου για να δούμε συνολικά όλες τις εκκρεμότητες για το Ελληνικό. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχει δώσει εντολή αυτό το έργο να ξεμπλοκάρει και αυτό θα γίνει!».
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



