Μέγαρο Μαξίμου: Δεν υπάρχει καμία χρέωση μηνυμάτων από το 112
«Δεν ετέθη ποτέ θέμα χρέωσης των μηνυμάτων αυτών» τονίζει το Μέγαρο Μαξίμου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Σχετικά με την κακόβουλη φιλολογία που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες ώρες από τους κήρυκες της μιζέριας», κυβερνητικές πηγές διευκρινίζουν ότι η αποστολή μηνυμάτων SMS από το 112 (ενδιάμεση λύση έως 31/12) γίνεται χωρίς δαπάνη για τον ελληνικό λαό και για το Κράτος, έπειτα από σχετική συνεννόηση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
«Σημειώνεται ότι δεν ετέθη ποτέ θέμα χρέωσης των μηνυμάτων αυτών, τα οποία είναι σχεδιασμένα για να σώζουν ζωές. Εξάλλου, για να υπάρχει χρέωση, θα έπρεπε να υπάρχει σχετική σύμβαση, η οποία δεν υφίσταται. Όσο για τα μηνύματα CB, δηλαδή την τελική λύση που θα τρέξει από την 1η Ιανουαρίου 2020, αυτά αποτελούν μη δομημένα δεδομένα (unstructured data) και στέλνονται απευθείας από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Με άλλα λόγια, είναι ειδικός τύπος μηνύματος, όχι SMS, και ως εκ τούτου, δεν χρεώνονται» προσθέτουν οι ίδιες πηγές.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



