ΔΕΘ: Η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με πυροσβέστες - Τι συζητήθηκε
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη έναν προς έναν δια χειραψίας τους πυροσβέστες για το έργο που επιτέλεσαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

ΔΕΘ: Τους άνδρες του Πυροσβεστικού Σώματος που συνδράμουν στην κατάσβεση των φωτιών είδε μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους στα περίπτερα της 84ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη έναν προς έναν δια χειραψίας τους πυροσβέστες για το έργο που επιτέλεσαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, προσθέτοντας ωστόσο πως «θα πρέπει τώρα κάνουμε δουλίτσα και το χειμώνα, όχι μόνο το καλοκαίρι», ζητώντας από το Σώμα να είναι σε εγρήγορση όλο το χρόνο ώστε να αντιμετωπιστούν άμεσα οποιοδήποτε συμβάν προκύψει.
Εκείνοι ακούγοντάς τον, κούνησαν καταφατικά το κεφάλι τους.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




