• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Αποκαρδιωτικές εικόνες στο Ακραίφνιο μετά τη φωτιά: Στάχτη κτηνοτροφική μονάδα με ζώα, καλλιέργειες και ένα σπίτιΠολιτικός «σεισμός» στη Βρετανία: Η υπερπαραγωγή Μπέρναμ, το παρασκήνιο και το μεγάλο ερώτημαΣε κρίσιμη κατάσταση στο Γεννηματάς ο απεργός πείνας για τα Προσφυγικά Αριστοτέλης Χαντζής - «Δεν υποχωρούμε»Δολοφονία Λεβεντάκη: Τη σοκαριστική ομολογία του δράστη επιβεβαιώνουν οι ιατροδικαστές - Τι ψάχνουν τώρα οι Αρχές
δημοφιλές τώρα: Συντάξεις Ιουλίου: Πότε θα καταβληθούν ανά ταμείο
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   13.09.2019 12:18
Newsroom
Newsroom

Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ

Στόχος του προγράμματος αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας είναι η προσέλκυση επενδύσεων για τη στήριξη της ανάπτυξης

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

(Eurokinissi)
(Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Tη βούληση της κυβέρνησης για την επιτάχυνση των διαδικασιών σχετικά με την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας και την πρόοδο των ιδιωτικοποιήσεων, με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου με τον εκτελεστικό πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Άρη Ξενόφο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ταμείου Ριχάρδο Λαμπίρη.

Στόχος του προγράμματος αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας είναι η προσέλκυση επενδύσεων για τη στήριξη της ανάπτυξης και τη δημιουργία θέσεων εργασίας και η αναβάθμιση της ποιότητας των υποδομών και υπηρεσιών προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας.

Παρόντες στη συνάντηση, από την πλευρά της κυβέρνησης, ήταν ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου, 'Ακης Σκέρτσος, και η γενική γραμματέας Συντονισμού Οικονομικών και Αναπτυξιακών Πολιτικών Βίκυ Λοΐζου.

Διαβάστε ακόμη

Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά

Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»

Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου

Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • ΤΑΙΠΕΔ
  • επενδύσεις
  • Κυριάκος Μητσοτάκης
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr