Μητσοτάκης για το κοντέινερ στα Εξάρχεια: Καμία αυθαιρεσία δεν θα γίνεται ανεκτή
Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό η συγκεκριμένη κίνηση είναι ένα ακόμα βήμα για την επιστροφή της γειτονιάς στους κατοίκους της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με ανάρτησή του στο Facebook τοποθετήθηκε αναφορικά με την απομάκρυνση του κοντέινερ των αντιεξουσιαστών, από την πλατεία Εξαρχείων. Ο πρωθυπουργός μεταξύ άλλων τονίζει ότι «με μια υποδειγματική επιχείρηση, Πολιτεία και Δήμος απομάκρυναν το αυθαίρετο κοντέινερ που στοίχειωνε την ιστορική πλατεία των Εξαρχείων».
«Η συμβολική αλλά και ουσιαστική ενέργεια της απομάκρυνσης του αυθαίρετου κοντέινερ από την πλατεία Εξαρχείων, είναι ένα ακόμα βήμα για την επιστροφή της γειτονιάς στους κατοίκους της. Καμία αυθαιρεσία πλέον δεν θα γίνεται ανεκτή στο όνομα τάχα της ελευθερίας. Γιατί ελευθερία σημαίνει οι πολίτες να κυκλοφορούν απρόσκοπτα στην πόλη τους και να χαίρονται τους δρόμους, τις πλατείες, κάθε δημόσιο χώρο. Αυτό το δημοκρατικό δικαίωμα θα το υπερασπιστούμε με τη στήριξη όλων των Ελλήνων».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




