Βίτσας για Novartis: Δεν θα έλεγα ότι ήταν το μεγαλύτερο σκάνδαλο
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ παίρνει αποστάσεις από τον τέως αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Αν ρωτάγατε εμένα, δε θα έλεγα ποτέ ότι ήταν το μεγαλύτερο σκάνδαλο του αιώνα η Novartis», ανέφερε ο Δημήτρης Βίτσας μιλώντας στον ΣΚΑΙ. «Θα πρέπει να εξεταστεί για όλους η υπόθεση» πρόσθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αναφερόμενος στην απόφαση της κυβέρνησης να ερευνήσει τον τέως αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και όχι τον Αλέξη Τσίπρα.
«Υπάρχει σκάνδαλο Novartis, αυτό είναι ξεκάθαρο… Αυτό διερευνάται. Κάποιοι έχουν απαλλαγεί, σε άλλους έχει φτάσει η υπόθεση ξανά στη Βουλή και θα πρέπει να αποφασίσει, μακάρι να αποδειχθεί ότι κάνεις τους δεν έχει εμπλοκή» συμπλήρωσε ο κ. Βίτσας.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



