Κοντονής: Εγώ έστειλα την υπόθεση Novartis στη Δικαιοσύνη
«Μαύρα μεσάνυχτα είχε ο Παπαγγελόπουλος» σημείωσε ο κ. Κοντονής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Γενική Γραμματεία Καταπολέμησης της Διαφθοράς και Παπαγγελόπουλος είχαν μαύρα μεσάνυχτα για την υπόθεση Novartis». Αυτό δήλωσε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Σταύρος Κοντονής, μιλώντας στον RealFM.
Ερωτηθείς γιατί στο επίκεντρο των καταγγελιών βρίσκεται ο κ. Παπαγγελόπουλος, που ήταν αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, και όχι ο ίδιος που ήταν υπουργός, απάντησε: «Δεν θέλω να μπω σε μια αντιπαράθεση με τον κ. Παπαγγελόπουλο. Εγώ προσπάθησα να λειτουργήσω και λειτούργησα θεσμικά σε όλη αυτή τη διαδικασία. Ήμουν ο άνθρωπος που έστειλε την υπόθεση στη Δικαιοσύνη όταν η Γενική Γραμματεία Καταπολέμησης της Διαφθοράς και ο κ. Παπαγγελόπουλος δεν είχαν πάρει χαμπάρι περί τίνος επρόκειτο. Και μάλιστα τον είχα ρωτήσει τότε τι γίνεται με αυτή την ιστορία και είχαν μαύρα μεσάνυχτα όλοι τους. Και αναγκάστηκα και την έστειλα στη Δικαιοσύνη για να διερευνηθεί η υπόθεση. Τότε θυμάστε υπήρχαν σωρεία δημοσιευμάτων ότι διενεργείται έρευνα από το FBI και τις ομοσπονδιακές αρχές των ΗΠΑ, και υπάρχει πιθανότητα εμπλοκής μεγάλου αριθμού γιατρών και ιδιωτών και του ΕΣΥ».
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



