• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.grΥπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίαςΦωτιά στο Αμόνι Κορινθίας: Μήνυμα του 112 στους κατοίκουςΦωτιά σε διαμέρισμα στον Κολωνό: Αναφορές για εγκλωβισμένο άτομο
δημοφιλές τώρα: «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν...
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   31.10.2019 12:25
Newsroom
Newsroom

Βαρουφάκης: Με δραχμή θα ήμασταν πολύ καλύτερα - Τα τρία κέρδη του σχεδίου

Οι τρεις λόγοι που θα ευημερούσαμε με δραχμή. Η παρέλαση της Ν. Φιλαδέλφειας, η ταινία του Γαβρά και ο Τζόκερ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

Φωτογραφία αρχείου (Eurokinissi)
Φωτογραφία αρχείου (Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Ο Γιάνης Βαρουφάκης μίλησε στο Open TV, για το ΜέΡΑ25, την πολύκροτη υπουργική θητεία του, την παρέλαση της Νέας Φιλαδέλφειας αλά Μόντι Πάιθον, καθώς και για το σενάριο του να έβγαινε η χώρα από το ευρώ και να πήγαινε στη δραχμή.

Υπεραμύνθηκε της άποψής του για ακόμα μία φορά ότι θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη μοίρα αν είχαμε επιστρέψει στο εθνικό μας νόμισμα και ανέλυσε τους λόγους που συνεχίζει να το πιστεύει ακράδαντα. Τάχθηκε, επίσης, υπέρ της βουλευτικής ασυλίας για όλους.

«Ως κίνημα, στο ΜέΡΑ25, είμαστε ευρωπαϊστές, είμαστε υπέρ της Ευρώπης και του ευρώ, αλλά μεταξύ της ερημοποίησης της χώρας και των επιχειρήσεών μας στη Βουλγαρία για πάντα, επιλέγουμε τη δραχμή. Είναι σίγουρο ότι θα ήμασταν καλύτερα» είπε αρχικά και προσέθεσε: «Η θέση η δική μας (σ.σ.: της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ) ήταν ότι δεν θέλουμε να πάμε στη δραχμή, γι' αυτό πήραμε και 62%, αλλά η εντολή του λαού ήταν μην τολμήσετε να υπογράψετε για πάντα τη δουλοπαροικία».

Για το πώς θα ευημερούσαμε εκτός ευρώ επεσήμανε: «Είναι τρεις οι λόγοι που θα ήμασταν καλύτερα.

Πρώτον, ο τουρισμός μας θα ήταν πάμφθηνος για τους ξένους. Είχαμε 30% κάτω φέτος στον τζίρο και του χρόνου θα πάμε ακόμα χειρότερα.

Δεύτερον, «κόκκινα δάνεια»: Θα τα είχαμε κουρέψει όλα γιατί δεν θα ήμασταν στον SSM-ECB (σ.σ.: Ενιαίος Εποπτικός Μηχανισμός, το σύστημα τραπεζικής εποπτείας στην Ευρώπη).

Τρίτον, θα κουρευόταν άμεσα το δημόσιο χρέος, γιατί δεν θα το αποπληρώναμε σε ευρώ».

«Η δραχμή ήταν κάτι κακό, όμως υπήρχε κάτι χειρότερο. Το ξαναλέω ότι δεν είμαστε υπέρ της εξόδου από το ευρώ» ξεκαθάρισε, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ταινία του Κώστα Γαβρά, αλλά και στον Τζόκερ.

Διαβάστε ακόμη

Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr

Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας

«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο

Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Γιάνης Βαρουφάκης
  • ΔΝΤ
  • Δραχμή
  • τρόικα
  • Grexit
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr