ΣΥΡΙΖΑ: Αποκλειστικά στην κυβέρνηση η ευθύνη για το χάος στην Αθηνών-Λαμίας
«Πέντε εκατοστά χιονιού ήταν αρκετά για να οδηγήσουν το πολυδιαφημισμένο επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη στην κατάρρευση»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για επικοινωνιακούς χειρισμούς που δεν πείθουν κανέναν κάνει λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του, με αφορμή τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την κακοκαιρία και προσθέτει ότι «η ευθύνη για το κλείσιμο της εθνικής οδού ανήκει αποκλειστικά στην κυβέρνηση Μητσοτάκη».
Στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ακόμη: «Πέντε εκατοστά χιονιού ήταν αρκετά για να οδηγήσουν το πολυδιαφημισμένο επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη στην κατάρρευση.
Μέχρι χθες διατυμπάνιζαν την αποτελεσματικότητά του. Και, σήμερα, προκειμένου να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις από το φιάσκο, που είχε ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία εκατοντάδων πολιτών, καρατόμησαν τον διοικητή της Τροχαίας».
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



