Βρούτσης: Στο 16,6% μειώθηκε η ανεργία
«Θα επιδιώξουμε να τη μειώσουμε ακόμη περισσότερο», τόνισε ο υπουργός Εργασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στοιχεία για το κατά πόσο μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα, παρουσίασε ο υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης, μιλώντας σε εκδήλωση που οργάνωσε στην Πάτρα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
«Η ανεργία μειώνεται και θα επιδιώξουμε με όλες μας τις δυνάμεις να τη μειώσουμε ακόμη περισσότερο», ανέφερε αρχικά ο κ. Βρούτσης. Και πρόσθεσε: «Σήμερα είμαστε στο 16,6%, από 19,3% που ήταν στο τέλος του 2018. Έχουμε κάνει και κάνουμε κάθε μήνα βήματα, τα οποία βοηθούν στην αποκλιμάκωση της ανεργίας. Ευελπιστούμε στο τέλος του 2020 να πιάσουμε το 15%. Σταθερός στόχος μας είναι να φθάσει η ανεργία το μέσο όρο των ευρωπαϊκών κρατών» τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Εργασίας, παρουσία εκπροσώπων των τοπικών παραγωγικών φορέων, για την υπογραφή του συμφώνου συνεργασίας με το υπουργείο Εργασίας, με σκοπό την υλοποίηση του προγράμματος REBRAIN GREECE.
Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων: «Στο μυαλό μου υπάρχει μία εικόνα: Να μπορέσουμε να υποδεχτούμε σε λίγο καιρό τους πρώτους συμπατριώτες μας που θα επιστρέψουν εδώ, στη Δυτική Ελλάδα, χάρη σε αυτό το πρόγραμμα. Και όλοι μαζί να στείλουμε το μήνυμα ότι μια νέα και καλύτερη εποχή, ήδη ξεκίνησε».
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




