Επίθεση Πολάκη στον πρόεδρο εργαζομένων του ΚΕΕΛΠΝΟ (pic)
Ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, με βαρύτατους χαρακτηρισμούς, στα social media🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίθεση κατά του προέδρου του σωματείου εργαζομένων του ΚΕΕΛΠΝΟ Σταμάτη Πουλή, εξαπέλυσε μέσω του λογαριασμού του στο Facebook ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης.
«Πουλή, ΣΚΑΣΕ όσο ειναι καιρός. Πες τι εχεις κλέψει μόνος σου, μαζί με τη γυναίκα σου και τον γαμπρό σου μπας και γλιτώσεις τα ισόβια. Πες και γι' αυτούς που τους εκανες τις δουλειές, απο πού έπαιρνες εντολές, φέρε και τα χρήματα πίσω μόνος σου μπας και βγεις στα δέκα χρόνια. Άιντε, τσογλάνι, επειδή σου δίνουν βήμα τα βοθροκάναλα που ταΐζατε και επειδή έχεις βάλει κάποιους πρώην δικαστικούς ως δικηγόρους νομίζεις πως θα γλιτώσεις (Εσύ και το αφεντικό σου)», έγραψε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
Διαβάστε ακόμη
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



