Κοτζιάς για προανακριτική-Novartis: Η ΝΔ πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργεί ως τυραννία
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών μέσω δημοσίευσης στο Twitter μίλησε για υπονόμευση της λειτουργίας του πολιτεύματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θέση στο ζήτημα της εξέτασης των δύο μαρτύρων στην προανακριτική για τη Novartis, με τη φυσική τους παρουσία χωρίς κουκούλα, πήρε ο Νίκος Κοτζιάς.
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών μέσω δημοσίευσης στο Twitter μίλησε για υπονόμευση της λειτουργίας του πολιτεύματος. «Η σημερινή απόφαση για άρση προστασίας των μαρτύρων στην υπόθεση Νοvartis υπονομεύει λειτουργία πολιτεύματος: α) το κράτος δικαίου, β) το διαχωρισμό των εξουσιών, γ) την συνέχεια και ασφάλεια δικαίου. Η ΝΔ πιστεύει ότι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία μπορεί να λειτουργεί ως τυραννία».
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



