Κοτζιάς για προανακριτική-Novartis: Η ΝΔ πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργεί ως τυραννία
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών μέσω δημοσίευσης στο Twitter μίλησε για υπονόμευση της λειτουργίας του πολιτεύματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θέση στο ζήτημα της εξέτασης των δύο μαρτύρων στην προανακριτική για τη Novartis, με τη φυσική τους παρουσία χωρίς κουκούλα, πήρε ο Νίκος Κοτζιάς.
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών μέσω δημοσίευσης στο Twitter μίλησε για υπονόμευση της λειτουργίας του πολιτεύματος. «Η σημερινή απόφαση για άρση προστασίας των μαρτύρων στην υπόθεση Νοvartis υπονομεύει λειτουργία πολιτεύματος: α) το κράτος δικαίου, β) το διαχωρισμό των εξουσιών, γ) την συνέχεια και ασφάλεια δικαίου. Η ΝΔ πιστεύει ότι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία μπορεί να λειτουργεί ως τυραννία».
Διαβάστε ακόμη
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα: Όλα όσα αλλάζουν - Ποιες δεν θα γίνονται δεκτές ως έξοδα
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



