Μητσοτάκης: Σπάμε την αλυσίδα μετάδοσης του κορονοϊού - Δεν μετακινούμαστε
"Επιδεικνύουμε ατομική ευθύνη και ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες" αναφέρει στο νέο το μήνυμα ο πρωθυπουργός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με δεύτερη παρέμβαση του μέσα σε 24 ώρες - αυτή τη φορά μέσω των social media - στέλνει σαφές μήνυμα σε όσους αψηφούν τα μέτρα των υγειονομικών αρχών για την αντιμετώπιση του κορονοϊού και κυκλοφορούν έξω.
“Σπάμε την αλυσίδα μετάδοσης του κορονοϊού. Επιδεικνύουμε ατομική ευθύνη και ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες. Δεν συνωστιζόμαστε. Δεν μετακινούμαστε. Κρατάμε αποστάσεις. Μένουμε στο σπίτι” τονίζει χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.
Μάλιστα η ανάρτηση συνοδεύεται από ένα βίντεο το οποίο περιλαμβάνει αναλυτική λίστα με το τι μπορούμε και κυρίως τι δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό το διάστημα.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



