To «ευχαριστώ» του Κυριάκου Μητσοτάκη στους γιατρούς και νοσηλευτές της χώρας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ευχαριστήριο μήνυμα προς το υγειονομικό προσωπικό της χώρας, έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητοστάκης, μέσω Facebook και με αφορμή τόσο την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας όσο και την μάχη που δίνεται κατά του κορονοϊού.
«Όλη η Ελλάδα ευγνωμονεί το υγειονομικό προσωπικό της χώρας, που με αυταπάρνηση δίνει τη δύσκολη μάχη κατά του κορονοϊού. Στους ήρωες πίσω από τις μάσκες: σας ευχαριστούμε για όλα»., αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός είχε επισκέφθηκε χθες το νοσοκομείο «Σωτηρία» το οποίο μαζί και με άλλες μονάδες σηκώνουν το βάρος της πανδημίας.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



