Μετά τον Βαρθολομαίο ο Τραμπ τηλεφώνησε και στον Ερντογάν
Τι είπαν οι δύο ηγέτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, είχε ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έγινε από τη διεύθυνση επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας, οι δυο ηγέτες συμφώνησαν στο θέμα της οικονομικής συνεργασίας μεταξύ των δύο κρατών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η πανδημία του νέου κορονοϊού (Covid-19).
Ερντογάν και Τραμπ συζήτησαν επίσης θέματα διμερούς και περιφερειακού ενδιαφέροντος, σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Νωρίτερα ο Αμερικανός πρόεδρος είχε επικοινωνήσει με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, προκειμένου να του εκφράσει τις θερμότερες ευχές του για την εορτή της Αναστάσεως του Κυρίου και του Αγίου Πάσχα, στον ίδιο και στους Ορθοδόξους υπό τη δικαιοδοσία του.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



