Γερμανία: Ξεπέρασαν τους 6.000 οι νεκροί - Τα κρούσματα πλησιάζουν τα 160.000
Τα δεδομένα καταγράφει το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άλλοι 202 ασθενείς υπέκυψαν το τελευταίο εικοσιτετράωρο στην ασθένεια COVID-19 στη Γερμανία, από 163 το προηγούμενο, με το σύνολο των θυμάτων της πανδημίας του κορονοϊού στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία να ανέρχεται πλέον σε 6.115.
Αυτό δείχνουν τα δεδομένα που συγκεντρώνει και μεταφορτώνει στον ειδικό ιστότοπο που έχει δημιουργήσει το Robert Koch-Institut, το οποίο είναι ειδικευμένο στις μολυσματικές ασθένειες.
Παράλληλα, επιβεβαιώθηκαν άλλα 1.304 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2, με το σύνολο των ανθρώπων που έχουν προσβληθεί στη Γερμανία να ανέρχεται σε 157.641, πάντα σύμφωνα με τα δεδομένα του Ινστιτούτου Ρόμπερτ Κοχ, όπως έγραψε το ΑΠΕ. Και αυτός ο αριθμός είναι υψηλότερος από εκείνον που καταγραφόταν την προηγουμένη (1.144).
Πάντως, καθησυχαστικοί εμφανίζονται οι Γερμανοί λοιμωξιολόγοι σε ό,τι αφορά την ελαφρά αύξηση, από 0,9 σε 1,0, που καταγράφηκε χθες Τρίτη στον επιδημιολογικό δείκτη R0 του κορονοϊού.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




