Κορονοϊός: 2.500 νεκροί σε 24 ώρες στις ΗΠΑ - Θα φύγει ο ιός, διατείνεται ο Τραμπ
«Θα φύγει, θα εξαλειφθεί», επέμεινε ο Ρεπουμπλικάνος ένοικος του Λευκού Οίκου, χωρίς να διευκρινίσει πώς...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανέβηκε ξανά η καμπύλη που καταγράφει τους νεκρούς από τον κορονοϊό στις ΗΠΑ. Οι Ηνωμένες Πολιτείες κατέγραψαν κατά τη διάρκεια των τελευταίων 24 ωρών πάνω από 2.500 επιπλέον θανάτους εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Έπειτα από δύο ημέρες επιβράδυνσης, την Κυριακή και τη Δευτέρα, η νέα αλματώδης αύξηση των θανάτων (+2.502) ανέβασε τον αριθμό των θυμάτων σε 60.853, σύμφωνα με τα δεδομένα της σχολής ιατρικής της Βαλτιμόρης, που ανανεώνονται συνεχώς.
Μακράν η χώρα που υφίσταται το βαρύτερο πλήγμα από την πανδημία, οι ΗΠΑ ξεπέρασαν προχθές Τρίτη το όριο του ενός εκατομμυρίου κρουσμάτων μόλυνσης και πλέον στη χώρα αυτή εντοπίζεται το ένα τρίτο των ανθρώπων που έχουν προσβληθεί στον πλανήτη.
Ο κορονοϊός «θα φύγει», διαβεβαίωσε ο Aμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε χθες Τετάρτη στον Λευκό Οίκο. «Θα φύγει, θα εξαλειφθεί», επέμεινε ο Ρεπουμπλικάνος ένοικος του Λευκού Οίκου, χωρίς να διευκρινίσει πώς.
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



