Εκθεση - βόμβα στο Bloomberg: Η πανδημία του κορονοϊού ίσως διαρκέσει δύο χρόνια
«Οι άνθρωποι πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για πιθανές περιοδικές επανεμφανίσεις της νόσου» αναφέρει έκθεση που δημοσιεύει το πρακτορείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πανδημία κορονοϊού είναι πιθανό να διαρκέσει για δύο χρόνια και δεν θα ελεγχθεί έως ότου επιτύχουμε την ανοσία της αγέλης, με ανοσία στα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού, σύμφωνα με μια ομάδα εμπειρογνωμόνων.
Λόγω της ικανότητάς του να μεταδίδεται και από ασυμπτωματικά άτομα ο ιός μπορεί να είναι πιο δύσκολο να ελεγχθεί από τη γρίπη, αιτία των περισσότερων πανδημιών στην πρόσφατη ιστορία, σύμφωνα με την έκθεση του Κέντρου Έρευνας και Πολιτικής Λοιμωδών Νόσων του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, την οποία δημοσίευσε το Bloomberg.
Οι άνθρωποι μπορεί στην πραγματικότητα να είναι στην πιο μολυσματική φάση πριν εκδηλώσουν συμπτώματα, σύμφωνα με την έκθεση.
Μετά το lockdown δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο για να ελαχιστοποιηθεί η διασπορά του ιού κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο αποφασίζουν με προσεκτικές κινήσεις άρση των μέτρων σε επιχειρήσεις, εργαζομένους και δημόσιους χώρους που ανοίγουν ξανά.
Ωστόσο, η πανδημία του κορoνοϊού είναι πιθανό να συνεχιστεί σε κύματα τα οποία θα μπορούσαν να διαρκέσουν και μετά το 2022, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



